سیستم تیکتینگ ، یک راهکار پیشرفته برای دریافت و مدیریت درخواست ها، اشکالات و سوالات کاربران است. در سیستم تیکتینگ، شما درخواست های خود را به صورت الکترونیکی ثبت می کنید و پاسخ خود را هم به همین شکل دریافت می کنید. روال کار سیستم تیکتینگ بسیار ساده است. شما میتوانید درخواست های خود را به صورت تیکت در سامانه ثبت کنند. هر تیکت پس از ثبت، به یکی از کارشناسان تخصیص داده می شود. هر کارشناس می تواند، تیکت های تخصیص داده شده به خودش را در پورتال ببیند و به آن ها پاسخ دهد. وقتی کارشناس به تیکت پاسخ می دهد، درخواست کننده تیکت میتواند این پاسخ را روی همان تیکت ببیند و به با تیم پشتیبانی در ارتباط باشد و سوالات و درخواست ها ر با آنها در میان بگذارد.
کد خبر 50808
نظر شما